Monday, May 23, 2011

macam ni lah hidup sbagai seorang manusia... :)


hurm..1st...aku nak ucap alhamdulillah sbb aku masih hidup sampai ke hari ini....nak diikutkan....kemalangan aku pd beberapa bulan lalu boleyh membawa maut.....kepala aku sipi2 lagi mluncur ke arah tiang elektrik tu....yaAllah...sumpah! aku mmg bersyukur sngt2 kerna diberi peluang untuk hidup....mungkin slama ini aku menjauh dari Mu....selepas kemalangan....aku hadapi bnyk masalah...namun aku redha...mungkin ini adalah ujian dari Allah untuk mnyuruhku ingat kepadaNya selalu...hurm...sampai sekarang...ujian yg melanda diriku ini masih belum habis....ape bleyh buat?tadah tangan dongak ke langit dan memohon pertolongan daripadaNya je la yg bleyh aku buat....hehe...ape2 pon....kpd kawan2....hurm...korg bleyh enjoy ngan hidup korg sekarang...tapi jngn over OK!...tambah2 yg ade kapel tu....hihi....bye~Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment