Monday, August 8, 2011

ni sedikit sebanyak gamba mase g jln2 naek fraser hill...hohoho!

 ni mase kat empangan ape ntah....
 aku,abg aku n muzamil :)
 yes!...yg merah tu aku pnye moto...
 huhuhu...ni blm layan corner lg...tayar tak asah lg :)

 lepak jap tngh jalan...ezos tcece...hahahaha....
 depan pos msia


hahaha...tu jeler...ade lg ...tp malas nk upload....lgpon pegi dah lame dah....hehehe....hurm....sbnanye...aku time ni malas gak nk naek fraser ni...sbb tinggal brape hari je lg nk balik lumut....ehehe,....tp dah abg aku beriye2 ajak aku...aku pon pegi~.....pada mulanya aku rase mls nk g...bile rase jalan kat uluyam!PERGH!!!....JOM PEGI LAGI JAUH!!!....hahaha.....corner sanesini....waaaa.....mmg best....hurm...last2 sampai atas dlm pkl 5...mkn2 sikit 5.30 smayang....lepak2 tngkap gmbar dlm pkl 6-7....turun dlm 7.15.....on the way balik dah malam...mmg seram tahap gaban lah!....dngn ujan gerimisnye...kabus tebalnye....pergh.....cukup ntok wat 3 bijik moto rase mcm 1 bijik...huhuhu....cuak gile lah BAI!!!!.....hahaha....hurm....nak citer lagi.....melissa aku mmg  baek lak die hari tu...takde meragam....tp time nk naek tu kat ulu yam tu ade gak die wat hal....ehehe....mngade2 lak syg aku ni....ehehe....hurm...tu je lah dulu.....bye~ :)

No comments:

Post a Comment