Friday, February 18, 2011

puteri kota lumpur a.k.a princess gumiho~

hahaha.....watak puteri ni bukan aku sje buat...die mmg ade dalam idup aku...knape aku bg name puteri kota lumpur?...sbb die mmg org KL tulen la...hihihi...haih....this pu3 tak macam puteri lain jez stay in the castle goyang kaki...die mmg rajin....rajin ntok keja ape yg die nak...hurm...die mmg seorg pu3 yg hebat....walaupun kerajaan die mngalami konflik...tp die tetap dapat bertahan...haih...aku nak sngt tlg kerajaan die....tp aku ade urusan yg harus diselesaikan di LUMUT jajahan takluk Perak...ayahanda ku sultan kerajaan bukit kiara meletak harapan yg tinggi terhadapku...hurm..pastinya aku takkan menghampakan beliau....hurm...nak citer lebih2...ape korg kate pulak kan?? :) ...so...aku citer ni je lah...bhaye korg ni....nak tngk gmba pu3 tu?...hish!...tak leyh letak...nnt die murka....hahahaha

No comments:

Post a Comment